Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someonePrint this page

U želji da zadovoljimo svakog kupca koristili smo vlastito iskustvo dugogodišnjeg rada u opremanju vozila.

Opremu proizvodimo i ugrađujemo sami, HRVATSKI PROIZVOD, te ju prilagođavamo po potrebi pojedinca.

Prilikom proizvodnje uvijek vodimo  računa o sigurnosti i kvaliteti i time smo zadovoljili  sve najstrože norme dobivanjem  Međunarodno priznatog certifikata ISO 9001-2008 TUV NORD.

 

Vizija

Kao tvrtka s višegodišnjom tradicijom poslovanja, vizija nam je ostati vodeći hrvatski ponuđač specijalizirane opreme za automobile te prilagodljivim timskim radom i dalje zadovoljavati visoke standarde kupaca i predstaviti se osim na hrvatskom tržištu i na širem tržištu zemalja europske unije.

Nisu nam važni samo stalni napredak i inovativnost, već nam je želja  našim kupcima savjetovati, detaljno predstaviti i omogućiti cjelovitu ponudu one obavezne i specijalizirane opreme u vozilu koja im je potrebna za rješavanje konkretnog problema.

 

Misija

Misija kao osnovna funkcija odnosno “ključni razlog postojanja” tvrtke određuje i njegovo društveno odgovorno ponašanje. Stoga će Spid  i nadalje biti prepoznatljiv po svojem profesionalizmu i kvaliteti na području gdje djeluje, jer gradi svoju budućnost na čvrstom temelju iskustva i znanja, stvara korist kroz inovacije koje imaju utjecaj na tržište, nositelj je odgovornosti za kupce i zajednicu, stvara kvalitetu – kontinuirano, korištenjem vlastitih tehničkih i ljudskih potencijala na principima održivog razvoja i stalne brige o zadovoljstvu svojih radnika.

Jednom riječju naše ime je sinonim pažljivog odnosa prema našim kupcima, društvenoj zajednici, okolini i našim zaposlenicima.

 

Strategija

Spid  kao manja fluidna, fleksibilna, dinamična – živa tvrtka istovremeno kombinira više strategija jer svaka izabrana strategija može biti dobra, no samo nekoliko njih mogu dati najbolji poslovni rezultat. Garancija uspjeha  je tim informiranih, voljnih zaposlenika koji intenzivno raspravljaju… i na kraju proizvedu dinamičan plan u kojem je imperativ održavanje vrijednosti na višoj razini, usmjeren u budućnost, nove izazove i ideje koji nam predstavljaju priliku za daljnji rast i razvoj.