Redoviti servis obično je definiran servisnom knjižicom proizvođača vozila, gdje je za svako vozilo predviđen servis u određeni vremenski razmak ili za određeni broj tisuća kilometara, ovisno o tehničkim posebnostima vozila. Stručni djelatnici SPID-a, prilikom redovnog servisa vrše postupke sukladne servisnoj dokumentaciji uz potpunu kontrolu ispravnosti vozila i obavljaju optimalno podešavanje motora, radi boljeg rada motora, smanjenja potrošnje goriva, te brige o samoj emisiji štetnih plinova.
Izvanredni servis, posljedica je kvara pojedinih dijelova vozila na koji je korisnik imao primjedbu, a cilj mu je popravak i otklanjanje kvara.
Na primjedbu korisnika iskusni majstori Spid-a rade dijagnostiku stanja pojedinih dijelova sustava, koja se radi raznim dijagnostičkim uređajima ( objektivna metoda ), ali se isto tako radi i subjektivnim metodama poput vida, sluha i osjeta. O pravilnoj dijagnozi ovisi uspješnost rješavanja kvarova, ali se uvelike i smanjuju troškovi samog popravka.
Popis standardnih postupaka prilikom pregleda:
- provjera ulja u motoru
- provjera ulja u mjenjaču (getribi) i diferencijali
- provjera i stanje akumulatora
- provjera tekućine za hlađenje motora
- provjera kvačila
- provjera pogonskog remena
- provjera prednjih diskova i disk pločica
- provjera zadnjih diskova i disk pločica
- provjera zadnjih diskova i pločica ili pakni
- provjera kočione tekućine
- provjera amortizera
- provjera ovjesa (kugle, krajnici, spone, nosači motora)
- provjera zadnjeg ovjesa
- provjera curenja motora (sustav za hlađenje-voda)
- provjera ispravnosti letve volana
- provjera ispravnosti vozila od korozije
Vozilo koje nije pravilno održavano osim što proizvodi više CO2, to mu se povećava potrošnja goriva, te se stvaraju nepotrebni troškovi i emisije štetnih plinova.